Általános szerződési feltételek

?1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.welkaszerviz.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

?2. A Szolgáltató

Név: Mobile Network System Kft.
Székhely: 1141 Budapest Komócsy u. 5-7.
Levelezési cím: Welka Szerviz (Marosfalvi Fodrászat) 1036 Budapest Perc u. 6.
Képviselő neve: Makó Zoltán
Cégjegyzékszám: 01-09-962180
Bejegyző Bíróság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 23365764-2-42
Közösségi adószám: HU23365764
Számlavezető pénzintézet: Kereskedelmi és Hitelbank Rt.
Számlaszám: 10403239-50526751-72531012
E-mail cím: info@welkaszrviz.hu
Telefonszám: Szervízközpont: +36-70-422-2211
Háztartási kisgépszervíz: +36-30-390-6234
Műkörmös szerviz: +36-70-904-2221

?3. A honlapon folytatott tevékenység:
- Hajszárítók karbantartása, tisztítása, javítása márka függetlenül - Hajvágó gépek karbantartása, tisztítása, javítása márka függetlenül - Fodrász ollók lézeres élezése, javítása márka függetlenül - Hajszárító, hajgőzölő búrák, climazonok javítása márka függetlenül - Hajvasalók, hajsütővasak, göndörítők javítása márka függetlenül - Sterilizáló gépek javítása, karbantartása - Manikűr, pedikűr ollók, szikék, egyéb eszközök élezése, csiszoló gépek javítása - Ékszerek, órák ultrahangos tisztítása - Fodrász, kozmetikai székek elektronikai javítása kárpitozása, szerkezeti megerősítése - Fodrász, kozmetika állványok, bútorok javítása - Fodrászatok, kozmetikák generál kivitelezése rövid határidővel, garanciával - Egyéb háztartási kisgépek professzionális javítása márka függetlenül - Konyhai kések, bicskák, ollók élezése - Professzionális szakácskések, fafaragó szerszámok élezése - Expressz szerviz 50%-os felárral - Helyszíni szerelés - Klímaberendezések tisztítása, karbantartása A szolgáltatások ára tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA) és forintban értendő. Nem tartalmaz szállítási költséget.
?4. Felhasználási feltételek
?4.1. Felelősség

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.


A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.


A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.


A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.


A http://www.welka.hu/ oldalon található, illetve készülékek adatai tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak minden információt, ezeket a gyártó által megadott adatok alapján közöljük. Az esetleges hibákért, eltérésekért felelősséget nem vállalunk!

?4.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
?5. A honlapon történő megrendelés
?5.1. Online szervízlap

Az online szervízlap az alábbiakat kell tartalmaznia:
- a szervizelt termék megnevezését
- a termék pontos típusát
- a termék egyedi azonosítóját
- a termékkel együtt átadásra kerülő tartozékokat
- a tulajdonos nevét
- a tulajdonos telefonszámát
- a tulajdonos e-mail címét
- a tulajdonos postázási címét
- a hiba részletes leírását
Az online szervízlapon lehetőség van fénykép feltöltésére a szervizelni kívánt termékről, illetve kérheti az átadás-átvétel előtti árajánlatot, amennyiben egzakt módon megállapítható a hiba szemre vételezés nélkül is.

?5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül felveszi a kapcsolatot a tulajdonossal, vagy megbízottjával telefonon, e-mailben, SMS-ben, vagy Messengeren keresztül.
?5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A szerviz megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés a megrendelő által e-mailben elfogadott árajánlat után jön létre.

?5.4. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
?5.5. Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki.
A kiállított papíralapú számlát, a Futárszolgálat, vagy posta által kiszállított termékbe csomagolva bocsátja a Felhasználó rendelkezésére!
Előre utalás esetén elektronikus levélben a Szolgáltató megadja a Felhasználó részére az utaláshoz szükséges adatokat, és a papíralapú számla sorszámát, külön kérésre elküldi a számla másolt változatát is.
Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor nem kell azokat külön megrendelnie, csak jeleznie kell ezirányú kérését a Szolgáltató felé!

?5.6. Fizetés
?5.6.1. Előre utalás

Előre utalás előtt a Felhasználó, telefonon vagy elektronikus levélben egyeztessen a Szolgáltatóval!
Előre utalásnál, vagy banki befizetésnél a szolgáltatás árát és a szállítási költséget kell fizetni.

?5.6.2. Utánvét
Utánvétes fizetési mód választása esetén a Felhasználó, a Szolgáltató által megbízott Futárszolgálatnak, vagy postának a küldemény átvételekor fizeti a termék árát és a szállítási költséget.
?5.6.3. Készpénzzel a helyszínen
Készpénzes fizetésre a Szolgáltató szervizében, vagy szervizátvételi pontjain nyitvatartási időn belül, van lehetősége a Felhasználónak.
?5.7. Átvételi lehetőségek, szállítás:
?5.7.1. Futárszolgálatok:

1. GLS futárszolgálat
2, Magyar posta
Kiszállítás: a csomag feladásától számított 1-2 munkanap.
Szállítási ktg.: 1.600 ft - 5.120 ft között (a csomag értékétől, súlyától függően, az aktuális GLS tarifatáblázatnak megfelelően változhat), a Szolgáltató a megrendelést követően, a visszaigazoló elektronikus levélben feltünteti a pontos szállítási költséget.
A Felhasználó egyeztetési lehetőségei a Szolgáltatóval: info@welkaszerviz.hu, Szervízközpont: +36-70-422-2211 Háztartási kisgépszervíz: +36-30-390-6234 Műkörmös szerviz: +36-70-904-2221
Kiszállítás ideje: munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között.
3. Személyes átvétel az üzleteinkben.
Szervizközpont: Marosfalvi Fodrászat 1036 Budapest, Perc utca 6.
Nyitvatartási idő: Hétfő - Péntek: 08:00 - 20:00
Haj-ker átvételi pontok: 1096 Budapest, Haller u. 23-25. (+36 1 877 6065, +36 30 632 3276)
2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky u. II. üzletsor (+36 24 366 559)
2316 Tököl, Fő u. 116 (+36 24 488 818)
8000 Székesfehérvár, Budai út 49-51 (+36 22 880 519)
A szerviz átvételi pontok nyitvatartásiról a leadás helyszínén tájékozódhat.
A Felhasználó a csomag feladását megelőzően megadhatja a munkahelyének címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a megadott címen.
A csomag aktuális helyzetéről a Felhasználó tájékozódhat a Futárcég honlapján. Az ehhez szükséges adatokat kérheti a Szolgáltatótól, melyeket e-mail formájában küld el Felhasználónak.
A Felhasználó felveheti a kapcsolatot a futárszolgálattal a szállítási időpont további pontosítása miatt. Az ehhez szükséges adatokat kérheti a Szolgáltatótól, melyeket e-mail formájában küld el Felhasználónak.
Abban az esetben, ha a futár a megadott címen nem talál senkit, a futárcég értesíti a Felhasználót és egy újabb kiszállítást kísérel meg a következő munkanapon, akár egyeztetett időpontban is, a terméket ez esetben nem kell újra megrendelni.
A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A Szolgáltató értékcsökkent termékeket is forgalmaz, ezért, ha a Felhasználó értékcsökkent készüléket vásárolt, és az eladóval a készüléken, vagy a csomagolásán lévő sérülésekről a vásárlás előtt egyeztetett, akkor a készülék átvételekor minőségi kifogással nem élhet, kizárólag az elállási jogával élhet.
Amennyiben a teljesértékű, hibátlan készülék átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szállítási költségek részletes megadása:
- GLS futárszolgálat bruttó tarifatáblázata 50.000 ft alatti árú érték esetén, utánvéttel:
2kg-ig: 1.600.-
3kg-ig: 1.700.-
5kg-ig: 1.750.-
10kg-ig: 1.800.-
15kg-ig: 1.900.-
20kg-ig: 2.000.-
25kg-ig: 2.100.-
30kg-ig: 2.300.-
40kg-ig: 3.200.-
50.000 Ft feletti áruérték, utánvétes fizetése esetén felárat kell fizetni: 100.000 ft-ig alapdíj + 20%, 150.000 Ft-ig alapdíj + 60%.
A GLS Futárszolgálat változtathat az árakon a mindenkori NAV üzemanyagár változása szerint!
1. GLS futárszolgálat
Kiszállítás: a csomag feladásától számított 1-2 munkanap.

?5.7.2. Posta csomag
Apró alkatrészek értékesítése esetén a Felhasználó külön kérésére, ha előre utalja a termék árát és az ajánlott levél költségét.
?5.7.3. Személyes átvétel

Személyes átvétel az üzleteinkben:
Szervizközpont: Marosfalvi Fodrászat 1036 Budapest, Perc utca 6.
Nyitvatartási idő: Hétfő - Péntek: 08:00 - 20:00

?6. Elállási jog
?6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefonon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek a miatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

?6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.
A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

?7. Szavatosság
?7.1. Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.
Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Használt termékek esetén ez a határidő 1-6 hónap, de legfeljebb egy év.
SAJÁT SZERVIZ GARANCIÁS KÉSZÜLÉKEKNÉL A FELHASZNÁLÓ KÉRHETI A GARANCIA MEGVÁLTÁSÁT,
EBBEN AZ ESETBEN A SZOLGÁLTATÓ A BRUTTÓ VÉTELÁRBÓL 10% ÁRENGEDMÉNYT BIZTOSÍT!
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.
A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

?7.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

?7.3. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
?7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Mobile Network System Kft.
Székhely: 1141 Budapest Komócsy u. 5-7.
Levelezési cím: Welka Szerviz (Marosfalvi Fodrászat) 1036 Budapest Perc u. 6.
E-mail cím: info@welkaszrviz.hu
Telefonszám: Szervízközpont: +36-70-422-2211
Háztartási kisgépszervíz: +36-30-390-6234
Műkörmös szerviz: +36-70-904-2221

?8. Jogérvényesítési lehetőségek
?8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti
elő:
Név: Mobile Network System Kft.
Székhely: 1141 Budapest Komócsy u. 5-7.
Levelezési cím: Welka Szerviz (Marosfalvi Fodrászat) 1036 Budapest Perc u. 6.
E-mail cím: info@welkaszrviz.hu
Telefonszám: Szervízközpont: +36-70-422-2211
Háztartási kisgépszervíz: +36-30-390-6234
Műkörmös szerviz: +36-70-904-2221
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

?8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: a panasztevő lakhelye szerinti járási hivatalban tehet panaszt. Település szerint a http://jarasinfo.gov.hu/ találhatóak meg az illetékes járási hivatalok elérhetőségei.
Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóságnál lehet élni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Telefax: +36 (1) 391-1410

Cégünk konfliktus esetén mindenképp törekszik a békés megoldásra, tájékoztatjuk, hogy joga van békéltető testülethez fordulni:
Budapesti Békéltető Testület
Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Postai címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

?9. Egyéb
?9.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
?9.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátjainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a szervizelést.
?9.3. Adatvédelmi szabályzat

Adatvédelemi nyilatkozat Általános jogi közlemény
A jelen adatvédelmi nyilatkozat (továbbiakban: nyilatkozat) tartalmazza a honlapon igényelhető szolgáltatások megrendelésével összefüggő teljesítések és a hírlevelek kiküldése keretében végzett, személyes adatok kezelésére vonatkozó szabályokat, valamint az adatkezelésre vonatkozó tájékoztatást. A szolgáltatás használatának megkezdésével a felhasználók elfogadják a jelen Nyilatkozat feltételeit, amely folyamatosan elérhető a honlapon. Az oldal üzemeltetője fenntartja magának a jogot jelen közlemény bármikori megváltoztatására. Az üzemeltető magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát.
Amennyiben látogatóinknak olyan kérdése lenne, mely jelen közleményünk alapján nem egyértelmű, kérjük, írja meg nekünk és munkatársunk megválaszolja kérdését. Az üzemeltető elkötelezett az oldal szolgáltatás minőségének a legmagasabb szinten tartása irányában, a szolgáltatás használatából eredő esetleges károkért azonban semmilyen felelősséget nem vállal.
Adatkezelési alapelvek
Az üzemeltető számára alapvető cél a látogatók személyes adatainak védelme, kiemelten fontosnak tartja a felhasználók információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az üzemeltető látogatók személyes adatait bizalmasan kezeli és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja. Az alábbiakban ismertetjük adatkezelési alapelveinket, bemutatjuk azokat az elvárásokat, melyeket az üzemeltető saját magával, mint adatkezelővel szemben megfogalmazott és betart. Az üzemeltető adatvédelmi koncepciója a tájékoztatáson alapuló önkéntes beleegyezésen nyugszik, melynek megvalósítására a szolgáltatás használatának minden fázisában törekszik. Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal. A webáruházban adatkezelést az üzemeltető végez, harmadik fél részére személyes adatokat nem ad ki, csak az érintett előzetes és kifejezett hozzájárulása alapján. A megrendelés elküldésével a személyes adatok kiszállító cég irányába történő továbbításához a vásárló kifejezetten hozzájárul. A felhasználókról gyűjtött személyes adatokból készült statisztikákat harmadik fél részére kizárólag az adatközlő személyére vonatkozó információtól megfosztva továbbít. Az így továbbított adatból semmilyen eljárással nem reprodukálható az adatközlő valamely személyes adata. A webáruházban gyűjtött személyes adatokat más forrásból származó adatokkal az adatkezelő nem kapcsolja össze. Harmadik országba (külföldre) az üzemeltető felhasználói adatokat nem továbbít. A felhasználók adataiból az általános statisztikai módszerekkel készített kimutatásokat, elemzéseket az üzemeltető korlátlan ideig megőriz. Ezen adatokból nem lehet az érintettre vonatkozó következtetést levonni. A honlapon az üzemeltető különleges adatot (a faji eredetre, a nemzeti és etnikai kisebbséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre, a szexuális életre vonatkozó adat, valamint a bűnügyi személyes adat) nem gyűjt felhasználóiról. A honlap látogatói a szolgáltatást önkéntesen használják. Amennyiben törvényi felhatalmazás alapján az üzemeltető köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni, és annak minden feltétele adott, úgy a kérésnek eleget tesz. Ezt a szolgáltatás látogatója és igénybe vevője (felhasználó) tudomásul veszi, ezzel kapcsolatban kifogást nem fog emelni. Az üzemeltető az egyes felhasználók adatmódosítási, adatkérési, adattörlési, adatkezelési tájékoztatási kérdéseit fogadja, és a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül válaszol. A honlapon előfordulhatnak linkek más, külső oldalakra. Az üzemeltető nem felelős más weboldalak adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban. Jelen nyilatkozat csak az üzemeltető által működtetett webáruházra vonatkozik.
A honlap látogatók technikai jellegű adatainak rögzítése
A honlap látogatása során az áruházi rendszer rögzíti a felhasználók IP címét, melyből bizonyos esetekben következtetni lehet az érintett személyre, ezen felül rögzíti az operációs rendszer, a böngésző típusát és a látogatott oldal címét. Az adatmentésnek elsősorban technikai jellegű célja van, a rendszer folyamatos működéséhez elengedhetetlen. Az adatrögzítés további célja a felhasználói szokások elemzése, látogatottsági statisztikák készítése, mely a még magasabb színvonalú kiszolgáláshoz nyújt segítséget. A naplóállományok elemzése során felmerült adatokat más információval az üzemeltető nem kapcsolja össze, a felhasználó személyének azonosítására nem törekszik.
A hírlevél igénylés a vásárló által bármikor törölhető. A vásárló adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.
Hírlevél igénylés
Hírlevélre feliratkozáskor megadhatja e-mail címét, nevét, esetlegesen lakcímét. A feliratkozás gombra klikkelve elfogadja, hogy az üzemeltető hírlevelet küldjön a részére. A hírlevél feliratkozás a felhasználó által bármikor törölhető.
Kapcsolat, Jogorvoslat
Az üzemeltető adatait teljes körűen megtalálja az "Információk" oldalon. Ha a vásárló úgy érzi, hogy az adatkezelő megsértette személyes adatai védelméhez való jogát, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény szerint járhat el.
ÁSZF hatályba lépése
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2016.01.01.